Laevandus ja Kättetoimetamine
Me saadame kauba meie Tallinna laost (Eesti, EL) kõikidesse EL riikidesse ja üle maailma.
Saatekulu
Saatekulud kuvatakse pärast seda, kui olete sisestanud oma saatmise aadressi tellimuse korvi osas. Saatekulud sõltuvad pakkide arvust ja kaalust ning riigist, kuhu need saadetakse.
Lisamärkused: Mõned sihtkohad, nagu Šveits ja Norra, nõuavad tollimaksu, mida peate maksma. Need tasud arvestatakse saajale ja on saaja kohustus.
Saadetis Eestisse, Lätisse ja Leetu
- Poe külastus: Külastage meie poodi, et isiklikult tellimus kätte saada.
- Smartpost: Mugav pakkide saatmine ja vastuvõtt Smartposti pakiautomaatide kaudu.
- Omniva pakiautomaat: Saate oma tellimusi kätte Omniva automaatsete pakiautomaatide kaudu.
- Standardne kullersaatmine: Pakkide saatmine DPD või TNT kulleriga.
Saatmine enamikesse Euroopa riikidesse
Me tarnime kaupu üle kogu Euroopa, hõlmates 25 riiki. Nende hulka kuuluvad Austria, Belgia, Bulgaaria, Horvaatia, Tšehhi, Taani, Soome, Prantsusmaa, Saksamaa, Kreeka, Ungari, Iirimaa, Itaalia, Luksemburg, Holland, Poola, Portugal, Rumeenia, Slovakkia, Sloveenia, Hispaania, Küpros, Malta, Rootsi ja Šveits.
-
Packeta, DPD, TNT kaudu: Tavalised tarneajad on Euroopas 2-7 tööpäeva, sõltuvalt tellimuse vormistamisel valitud meetodist.
- UPS kiirsaatmine: Saatmine päeva jooksul 2-3 tööpäeva jooksul peaaegu kõigisse Euroopa ärikeskustesse.
Saatmine väljaspool EL-i
- UPS Express Saver: Kiire ja usaldusväärne rahvusvaheline saatmine.
- Standardne saatmine: Kullerteenused UPS-i, TNT FedExi kaudu
Saatmine Ukrainasse
- Nova Poshta: Ukraina tellimused toimetatakse kohale Nova Poshta teenuste abil.
Korduma kippuvad küsimused
- Kui palju saatmine maksab? - Saatmiskulu arvutatakse tellimuses olevate esemete arvu ja kaalu ning teie saatmise aadressi põhjal.
- Kuidas ma saan pärast tellimuse tegemist saatmise aadressi muuta? - Võtke palun ühendust meie klienditoega. Kui teie tellimus on juba välja saadetud, ei pruugi meil olla võimalik saatmise aadressi muuta.
- Sain kahjustatud saatmise - Võtke ühendust meie klienditoega ja esitage oma tellimuse andmed, me vaatame selle teie jaoks üle.
- Mida teha, kui minu tellimus on kadunud? - Võtke otse ühendust oma kulleriga selgituste saamiseks. Leiate oma kulleri kontaktandmed oma tellimuse kinnituse e-kirjast. Võtke meie klienditoega ühendust edasiseks abiks.
- Kui kaua võtab minu tellimuse väljasaatmine aega? - Enamik tellimusi töödeldakse ja saadetakse välja 1-2 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist.
- Kuidas ma saan oma tellimuse tühistada? - Võtke palun ühendust meie klienditoega. Kui saadetis on juba meie laost lahkunud, kui teie taotlust töödeldakse, soovitame teil saadetis kulleriga ühendust võttes tagasi lükata. Kui pakett on juba kohale toimetatud, aitame teil korraldada tagastuse, kuid peate kandma soovimatu toote tagastamise saatmiskulud.
- Sain puuduliku saatmise. - Võtke ühendust meie klienditoega ja esitage oma tellimuse andmed, me vaatame selle teie jaoks üle.
- Kas ma saan oma saatmist jälgida? - Jah, saate oma saatmist jälgida tellimuse kinnituse e-kirjas oleva jälgimisteabe lingi kaudu või logides sisse oma kontole ja vaadates oma tellimuste ajalugu.
Toetus
- Kui vajalik saatmismeetod pole saadaval või kui teil on muid küsimusi või muresid, võtke palun abi saamiseks ühendust meie klienditoega.
Tehniline Tugi
Maksevõimalused
Järelmaks
Kohaletoimetamine
Foorum
Küsitlus
Sisestage promokoodi ja hinnad vastavate kaupade vähenevad automaatselt
Hoia end kursis uute toodete ja eripakkumistega